All reviews come from Thuisbezorgd.nl customers who've ordered from Golden House Beverwijk. Want to know more? Find out more.
Anneke
18 Jun 2026 at 20:39
het was heerlijk
Ester
17 Jun 2026 at 22:17
Altijd heel goed
Remie
16 Jun 2026 at 9:54
Smaakt was lekker en was goed ingepakt. Soeper lekker eten.
Ruben
15 Jun 2026 at 21:59
Snelle bezorging, heet (temp) en heerlijk
Iepy
15 Jun 2026 at 21:17
Vond het niet lekker
Myriam
12 Jun 2026 at 21:05
Smaakte niet top, de babi pangang had heel veel vet en erg dik gesneden. De cha sieuw smaakt ook niet zoals zou moeten. De mihoen was erg vettig. En de frituur zoals loempia’s en pangsit waren ook erg vettig. Voor ons geen 2e keer
marrie
11 Jun 2026 at 21:44
jammer geen sambal bij
H
10 Jun 2026 at 13:13
prima
Rob
6 Jun 2026 at 18:36
Smakte goed en ze heb geluisterd bij vragen van geen uien was echt lekker dankuwel
Jan
6 Jun 2026 at 7:58
Op tijd bezorgd, niet goedkoop maar wel lekker.
Paul
1 Jun 2026 at 21:44
Gewoon uitstekend !
Wim
1 Jun 2026 at 9:27
Smaak was echt prima en op tijd geleverd en nog lekker warm